Sgt pepper.

I morse hade jag fredagsmys i sängen med P1. Folk berättade om vad de gjorde första gången de lyssnade på Sgt Peppers Lonely Heart Club Band för 43 år sedan. Jag minns. Min äldsta är 41.

Glad påsk på er alla sköna människor som ändå finns. Det är tur att ingen i nån äcklig förtryckarstat läser min blogg. Jag har nämligen en dold, hemlig motståndsrörelse, som ingen vet om, kanske inte ens jag själv?

Beatles, det största som hänt i musikväg under 1900-talet!

2 svar to “Sgt pepper.”

  1. GLAD PÅSK på dej därhemma!

    Jag minns inte ett jota vad jag gjorde när jag lyssnade på Sgt Peppers Lonely Heart Club Band för 43 år sedan.

    Jag minns ju knappt vad jag gjorde i förrgår.

    Kram!

  2. Jag minns inte så långt tillbaka men en sak är säkert Beatles glömmer man aldrig och inte deras härliga musik som man verkligen har många härliga minnen med. Dom har följt en i den bästa tiden i livet. Oj så många killar man pussat till Beatles musik. En stor Påskpuss till dig Glad Påsk

Lämna en kommentar