Pönster.

Jag sitter och sneglar på filmen Troja. Jag säger bara det:

– Vilket skit! Jag hatar dessa filmer!

I vårsolens glans syns pönstrens matta nyans. Det är dags för pönsterfutsning! Det är jag en fena på. Rena pönster är viktigt. Man kan idiotstäda huset, lägenheten eller rummet, men det är skitigt ändå om inte pönstren är futsade! Nån dag framöver blir det futsning! Jag har alla attiraljer som behövs. Det är kul att futsa pönster, tycker jag. Putslustigt!CHINA-ECONOMY/INVESTMENT

4 svar to “Pönster.”

  1. …futspustigt..
    En flugskit på ett fönster, hindrar vårljuset att nå in, bort med skiten.

  2. Vilken jättestor plugskit på pönstret…

  3. Du får gärna komma hit och futsa mina pönster. Tycker det är skittråkigt.

  4. Usch och fy,för Pönsterputsning,tycker PEWAN

Lämna en kommentar